piątek, 26 sierpnia 2016

Dawid Trzepizor gościnnie z mediowym layoutem

Dzisiaj gości u nas Dawid
Przygotował z tej okazji mediowy layout w wakacyjnych klimatach, z udziałem firmowej tekturki Świata Stempli.
Oto kilka słów o tym, jak Dawid tworzył swoją pracę:

Postanowiłem zrobić mediowy layout na białym arkuszu papieru. Po stworzeniu bazy i wyborze kolorystyki wziąłem tekturkę tła i podarłem ją na kilka kawałków, ponieważ lubię, gdy kawałki nie są zbyt równe i symetryczne. Dodałem też nieco sizalu i bazy i posypałem wszystko szarym żwirkiem.
 Po złożeniu kompozycji dodałem jeszcze kilka niebieskich plam, 
które podbarwiły tekturkę. Nie odcina się ona wtedy tak bardzo na pracy.






Do ozdobienia pracy użyta została tekturka tło nr 8


Dziękujemy Dawidowi za gościnny występ w naszych progach.

1 komentarz:

  1. Wspaniałe LO! Bardzo podobają mi się te bryzgi na samej górze, będące niczym szczyty spienionych fal!

    OdpowiedzUsuń