środa, 21 września 2016

Mixed media ślubny exploding box - tutorial



Witajcie !!!
Mam na imię Karolina i zajmuję się chwytaniem i uwiecznianiem chwil, tworzeniem prezentów dla przyjaciół i projektowaniem dla firm z którymi współpracuję.
Są chwile, gdy tworzę mediowe kompozycje  a kiedy indziej tworzę kartki i albumy. 
We wszystko wkładam całe serducho. 
Przygodę ze scrapbooking'iem rozpoczęłam 4 lata temu, gdy w pewną grudniową noc postanowiłam zrobić album dla mojego chrześniaka. 
Mixed media skradły mi serce, bez nich nie umiem już żyć. Pozwalają oprawić w piękną formę moją codzienność i stały się pasją, tlenem i oddechem!
Codziennie uczę i dzielę się z Wami swoją wiedzą w tutorialach. 
Uwielbiam mazać, chlapać i rozcierać, ale nie stronię też od czystej formy papieru.
Moja fascynacja mediami ujawnia się również  w dzisiejszej inspiracji, jaką przygotowałam.


Mam dla Was tutorial, ze stemplami o tematyce ślubnej w roli głównej.


Bardzo mi miło, że mogę gościnnie Was inspirować.
W tej pracy postawiłam na minimalizm. 
Taki efekt mogłam uzyskać dzięki cudownym stempelką, które wykonane są przy pomocy gumy i lasera.
Ich ogromnym plusem jest trwałość, ponieważ są wytrzymalsze niż silikon, nie twardnieją, wzór stempla się nie rozpuści. Jedyny minus to zapach ale pocieszajace jest to, że po pewnym czasie ulotni się.

Stemple dobrze trzymają się bloczka i można większe wzory odbijać przy pomocy gąbki.



Video 



szczegóły ;





Praca jest delikatnie zdobiona a do jej stworzenia użyłam: 











1 komentarz: