poniedziałek, 11 stycznia 2016

Miłosne wyznanie - ROMA

Witam!

Dzisiaj mam przyjemność po raz pierwszy zamieszczać post inspiracyjny na tym blogu. Cieszę się bardzo, że zostałam obdarzona kredytem zaufania i wybrana do DT Świata Stempli.

Jeżeli już tu trafiliście, to mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej. Zatem proszę o zaobserwowanie bloga na stałe i polubienie naszego FB
Zapewniam, że będzie się tu działo a działo i z pewnością nie będzie nudno.


Sklep
wbrew swojej nazwie oferuje nie tylko stemple i tusze oraz akcesoria do nich, ale jest również producentem fantastycznych 
W ofercie sklepu znajdują się również poszukiwane

Tyle tytułem wprowadzenia, a teraz przedstawiam pracę ze stemplem z cyklu "Miłosne wyznanie":



Jest to opakowanie na prezent dla ukochanej osoby. Jako że zbliżają się styczniowe "dziadkowo-babciowe'' świąteczne okazje i lutowe walentynkowe, prezent w pięknym opakowaniu będzie jak najbardziej uzasadniony.


Centralną część kompozycji zajmuje ozdobna winieta, w którą zgrabnie wkomponowałam stempel
z wyznaniem miłości (podlinkowany do sklepu - kliknij w obrazek):

Stempel jest gumowy i jak widać na zdjęciu odbija bardzo wyraźnie. Podoba mi się szczególnie czcionka, którą wykonany jest napis "Kocham Cię".


Czy Wam również ten stempel przypadł do gustu? 

Polecam zatem przegląd sklepowych półek i zapewniam, że znajdziecie tam wiele interesujących wzorów stempli i ciekawych tekturek. Zaręczam, że nie będziecie zawiedzeni i już obawiam się o kondycję Waszych portfeli.


Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.


7 komentarzy: