wtorek, 29 listopada 2016

Stroniczka z art journala - stempel do tła

Prezentuję dzisiaj wczorajszy wpis do art journala, którego tło zdobi uroczy stempel ''serduszkowy":


Wpis zainspirowany oczekiwaniem na ważny telefon. Kto czeka, ten zapewne zrozumie... moje zdenerwowanie.



Wśród wielu stempli na półkach naszego sklepu znajduje się jeden, który darzę sympatią wielką i wypatrzyłam go na samym początku mojej przygody ze Światem Stempli:

Używam często tego tła i każdemu polecam! Stempel dostępny jest również w takich wariantach:





Jeżeli tworzycie tła do swoich prac, to zachęcam do przejrzenia stempli z działu TŁA .
Znajdziecie tam 12 niebanalnych wzorów - polecam!

Do dekoracji wpisu użyłam również firmowych tekturek:





4 komentarze:

  1. Super!!! bardzo mi się podoba - świetny "starociowy" klimat stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za komplement dla mojej pracy i za to, ze czesto odwiedzasz tego bloga.

      Usuń
  2. Wow, gdybym potrafiła takie wpisy tworzyć, to powstałoby juz kilka artjournali 😃 Piękny wpis i serduszkowe tła 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement dla mojej pracy! Po prostu zrób pierwszy krok, a dalej.....samo pójdzie!

      Usuń