poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Kartka "Dla ciebie" z banerkiem

 Od dłuższego czasu udziela się u nas gościnnie Bożena  i na dzisiaj przygotowała kartkę tzw. wielozadaniową. 
Ciekawe połączenie kolorystyczne błękitów z beżami stanowi tło dla kompozycji kwiatowej i malutkiej tekturki - ramki ozdobnej nr 3


Ramka jest delikatna i niewielka, idealna jako obramowanie banerka z napisem. Do tego celu właśnie Bożena wykorzystała tą uroczą tekturkę.


Cena ramki wynosi 1,38 zł.


Prosimy o wyrażenie swojej opinii o produkcie w komentarzu pod postem: czy ten wzór uważacie za atrakcyjny i chętnie zastosowalibyście go w swoich pracach?

Dziękujemy za zainteresowanie blogiem i zapraszamy na kolejne inspiracje.


5 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie się wypowiem ;) Banerki pasują do mojego stylu i bardzo mi się podobają :) Jedynie mogę ponarzekać, że mogłyby być nieco dłuższe, bo ciężko dopasować napisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna rameczka, właśnie do napisów, czy logo :) Piękna praca Bożenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, piękna kolorystyka. Takie rameczki lubię - dla mnie mogłaby byś trochę dłuższa ale węższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie blogiem i opinie na temat produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycająca! aż nie wiem, co więcej mogłabym napisać, brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń