wtorek, 27 września 2016

Ślubny exploding box

Przypadło mi w udziale podsumowanie tego miesiąca na blogu. Wiele się we wrześniu działo: rozpoczęłyśmy pracę w nowym składzie DT, wdrażamy nowe pomysły, przybyło nam wielu obserwatorów.
 Inspiracje wrześniowe miały na celu spopularyzować zestawy stempli z napisami do exploding boxów. Moja dzisiejsza praca jest ostatnią inspiracją na ten temat. Wykonałam box nieco inny od tych, które zazwyczaj robię: zrezygnowałam z umieszczenia w środku piętrowego torcika na rzecz tekturki z parą młodych.

Stemple umiejscowiłam również nietypowo, bo na zewnętrznej stronie boxa, po bokach pokrywki. Zwróćcie uwagę na banery wycięte wykrojnikiem baner "D" z APScraft. Jeżeli ktoś jeszcze nie wie, to niech się teraz dowie, że wykrojniki zostały specjalnie zaprojektowane do tych właśnie stempli. Zestawów stempli z napisami mamy w sklepie 7 rodzajów - różna treść, różne czcionki.
Zajrzyjcie do poprzednich postów, w poprzednich inspiracjach zostały użyte różne zestawy tych stempli.

Oto jedna z najświeższych tekturek - para młoda w okienku:





Na spodzie boxa umieściłam tekturkę - ramkę z okienkiem, do której przykleiłam ramkę z profilami.


Jeden ze "ślubnych" stempli - takich okrągłych w sklepie znajdziecie 7 wzorów.

Użyte materiały:



Jak Wam się podobają stemple z napisami? Czy jesteście nimi zainteresowani? Podzielcie się opinią na ten temat w komentarzu pod postem, wszelkie uwagi są dla nas cenne i będą brane pod uwagę przy projektowaniu kolejnych wzorów.


Dziękuję za zainteresowanie blogiem i zapraszam na kolejne inspiracje.


2 komentarze:

  1. Super!!! podobają mi się, że napisy są na zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Musiałam coś innego wymyślić, niż wszyscy więc są na zewnątrz i mnie się prawdę mówiąc to bardzo podoba.

      Usuń