poniedziałek, 29 lutego 2016

Cykl "1 w 5" Zajączek, DT ROMA

Rozpoczynam tydzień pracą z cyklu "1 w 5" - czyli
  Jeden Produkt w Pięciu Odsłonach

W kolejnych dniach tygodnia 5 członkiń naszego DT przedstawi Wam swoją wersję tekturki "Zajączek Wielkanocny"


Mój zajączek przysiadł na kartce w towarzystwie motyli i kwiatów. Tekturkę udekorowalam gesso za pomocą maski, brzegi przetarłam tuszem, a całość pomalowałam medium szklącym.
Dołożyłam kokardkę ze sznurka i zajączek w stylu vintage gotowy. 



Tekturka dostępna jest w dwóch rozmiarach:

50mm x 46mm
95mm x 88mm

Cena - jedyne 0,99 gr




Do ozdobienia kartki użyłam stempla - napisu:



Wybrałam właśnie ten napis ze względu na ciekawą czcionkę.
W sklepie znajdziecie wiele innych stempli z napisami, nie tylko wielkanocnymi.

Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.



7 komentarzy:

  1. Ale fajna żółciutka kartka :-) bardziej spodziewała bym się tu kurczaka a tu taki fajny kicaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Roma pięknie jak zawsze, prześliczna praca i w moich ulubionych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chyba przypadkiem mi tak dobrze wyszło - papiery ładne to i resztę nietrudno dopasować.

      Usuń