piątek, 5 lutego 2016

Cykl "1 z 5" - ROMA

Miło mi powitać cię w naszych progach!

Dziekuję, że wpadłaś/eś  z wizytą i poświęcisz chwil kilka na lekturę tego postu. Zapewniam, że warto też zerknąć na poprzednie posty, bo ciekawe rzeczy tam się dzieją.
Zostań na dłużej - zaobserwuj, podaj dalej!

Odwiedź nasz   SKLEP - z pewnością znajdziesz tam wiele ciekawych produktów, które nie zrujnują Twojego portfela.
Zapraszam przy tej okazji wszystkich do składania zamówień indywidualnych - wytniemy dla Ciebie tekturkę według twojego projektu!

Moja dzisiejsza inspiracja z cyklu "1 z 5" dotyczy tekturek : koło i bałwanek. Postanowiłam zaaranżować je w klimacie shabby chic, w miętowych pastelach. 


Kto pamięta drewniane sanki?  Kto pamięta łyżwy przykręcane do butów? Co ja plotę, to prehistoria jest - najstarsi górale tego nie pamiętają!


Miło mi było gościć Cię na tym blogu i zapraszam na kolejne inspiracje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz